miercuri, 20 iulie 2011

Clisee

Azi vom aborda 3:
-1. "idealul meu in viata e femeia cu mustata"
-2. Grey's Anatomy
-3. "arabii sunt teroristi".

Sa incepem cu inceputul. Ma, voi m-ati injurat! Azi n-am mancat nimic. Ca n-am apucat.

1.Ziceam de femeia cu mustata. Pai da. N-am vazut niciodata pana acum femei care se barbieresc zilnic. Aici "zilnic" descrie doua lucruri nasoale: felul in care dau peste ele, si frecventa cu care se barbieresc. In general arata astfel:

Adica: are 1,50-1,65. Minimum 85 de kg, Genu Valgum (picioare in X) (o desenasem prea silfida, si am storcit-o din program, de-aia are fata asa turtita). Are perciuni, tunsa scurt. 3 cercei intr-o ureche. Undeva intre 15-35 ani. In zona maxilarului si a mandibulei se zaresc tuleiele unui cioc/mustata proaspat rase. Sanii nu exista sau sunt direct lipiti de burta.

Din fericire sunt rare.

2. Grey's Anatomy.
Da, e cul. Avem pagere (bine, eu inca nu) si alergam cu halatele in vant pe culoare. Da, vin urgente si tabaram toti in unitatea de primiri urgente(UPU) inainte sa ajunga pacientul. Dar!...
Mare parte din zi consta in scris hartzoage. Cand i se face CT/radiografie pacientului din UPU radiologul urla "Roentgeeeeen" si toata lumea, ca la o hora stramoseasca, face un cerc care se largeste uniform si se scurge simultan din sala prin diverse usi. Invariabil, in momentul de asteptare se aude un fermoar de slitz care se inchide. (nu stiu care-i faza, dar mereu se gaseste cineva sa uite sa-si traga fermoarul. De obicei asta e unul din putinele momente in care chiar nu faci nimic si descoperi sau iti aduci aminte ca nu ai tras un fermoar pe undeva).

3. "Arabii sunt teroristi". Aiurea. De fapt sunt super baieti. Doar ca atunci cand vorbesc normal parca se cearta intre ei. Am doi colegi arabi. Prima data cand i-am auzit vorbind am crezut ca se iau la bataie. Pana au inceput sa rada. Dupa aia m-am obisnuit. Ei, azi s-au chiar contrat putin. Va imaginati cum urlau. La un moment dat suna telefonul. Si suna. Ei continua sa urle in limba lor. Si suna. La un moment dat, unul dintre ei raspunde, continuand sa urle in receptor in araba. Si urla. Si urla. Cand termina ce are de zis in araba continua calm in germana: Neurochirurgie, Icsuleanu la telefon.

2 comentarii:

  1. Lasa Grey's, ce zici de Scrubs?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimic. Habar n-am ce e. Nici Grey's Anatomy nu am vazut vreodata, dar m-a intrebat cineva daca e ca acolo (descriind).

    RăspundețiȘtergere