duminică, 4 decembrie 2011

Pui cu smantana

Azi am catadicsit sa gatesc. Si nu orice. Pui cu smantana, ca la bunica-mea la Moldova.
Va incurajez sa salivati profund, ca e cazul.

In sfarsit a inceput sa ploua. La astia aicisha e nasol cand e seceta. Se panicheaza nemtii imediat. Sunt efectiv obsedati de ecologie si energie verde. Nu c-ar fi rau, dar e extrem de enervant sa trebuiasca sa ocolesti mormane de peturi prin bucatarie ca sa ajungi la ulei (aici se recicleaza tot - o sticla de plastic, oricare, e 25 de centi). Extrem de enervant...sau sa stai sa te gandesti: oare ambalajul asta in ce punga-l bag? E jumate plastic, jumate hartie, unde il arunc? Sau daca ai o sticla care are tenta verzuie: o arunc la sticla verde, sau la sticla alba?

Bine, m-am luat cu vorba si am deviat de la subiect. Ce voiam sa zic e ca, din cauza secetei a secat raul din Koblenz, cum l-o chema pe el. Aciulea, la o aruncatura de caciula. Si ce-a iesit din apa din cauza nivelului scazut? O ditamai bomba de o tona, neexplodata, din al doilea razboi mondial.
Ce-au facut nemtii? Au evacuat tot pe o raza de nushcati kilometri. Instantaneu. De 3 zile continutul a 3 spitale, nush cate scoli si o galagie de apartamente sta prin stadioane si alte facilitati. Au pus niste baloti in jurul bombei si nu mai fac nimic altceva. O filmeaza si se gandesc (pe buna dreptate) cate-or mai fi prin alte orase.
Bai baieti, daca n-a explodat cand a cazut DIN AVION, chiar credeti ca o sa explodeze cand o ridicati de-acolo cu nivela pe dansa si-o mutati? Dupa cinzeci si, de ani?

No, dar ce stiu eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu