joi, 9 februarie 2012

Ce-lolita

De câteva zile vin in gardă pacienţi care şi-au desşurubat câte ceva de ziua lor, sau în jur de. Ori ca fincă petreceau şi s-au prăvălit grămadă cu vreo masă, ori ca fincă erau beţi (preventiv) cu câteva zile înainte şi s-au dat în echilibristică pe vreo scară. Ori pur şi simplu că aşa s-a înnemerit, să-şi dea cu uşa peste degete de ziua lor. Făcând o statistică ochiometrică, aproximativ 30% din pacienţii de săptămâna asta au ziua de naştere între 1-10 februarie. O fi legea seriilor, sau chiar o fi adevarată aia cu zodiile (că cică Vărsătorii sunt cam împrăştiaţi şi cam împiedicaţi, de unde si numele zodiei). 30% poate nu pare mult, însă statistic e cam improbabil.

În altă ordine de idei. Când citeam eu atlase de radiologie în facultă, vedeam mai ales poze cu fracturi de-astea de umeri, de femur, de coaste...mă gândeam, în prostia mea, că fracturi de falangă distală deget sau fractura de haluce sunt ceva aşa...odată-n viaţă. Azi am avut 3 de-astea. Şi aproape zilnic e câte un cheaun care-şi multiplică numarul de articulaţii de la mâini sau picioare.
Nu mă uit la Scrubs si de-astea, dar şi la ei medicina e la fel de neglamoroasă ca la mine?

Dar de unde titlul. Mare parte din bezmeticii care vin cu diverse oase mutate din loc sunt "Lolite" de 14-17 ani. Si când le despoi să văd ce paţiră, în loc să exclam în fundul capului meu de femelă "Ce Lolita!", nu mă pot abţine să nu remarc "celolita". Şi nu au niciun complex, niciun stres, si nu am vazut NICIO femeie peste 25 de ani nemaritată. Şi de multe ori ei sunt chiar bucăţi.

Aşadar:

Motivul numărul 2: Aici şuncile revărsate, celulita si quru' cât China nu reprezintă motive de îngrijorare.
Motivul numărul 3: îmi creşte simţitor admiraţia faţă de mine (eu mă cred o femeie naşpa, dar să nu mai ziceţi mai departe, e secret). Mă uit la fetele astea, le invidiez sincer pentru nesimţirea cu care işi tratează corpurile şi mă gândesc că, în felul lor au mare dreptate: dacă merge şi aşa, de ce să mă abţin de la cartofii prajiţi?

6 comentarii:

  1. e drept ce zici, dar functioneaza doar pe teritoriul lor. poate pentru ca germanii sunt de felul lor cam degenerati ca specie(?) nu stiu, dar am vazut multe deviatii comportamentale p-acolo prin incinta, asa ca femeile celulitice si shuncoase cu succes la barbati cu patratele pe burta, nu ma mira. in fond, chiar nu conteaza cum te vad ceilalti, doar cum te simit tu e important. si asta nu tine de nationalitate sau de sex, de varsta sau de rasa. eu zic ca tu ai de ce sa te simti bine si chiar foarte bine, doar sa vrei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu as zice chiar degenerati. Mie mi se pare doar ca pur si simplu au ating gradul de civilizatie in care isi permit sa fie foarte indolenti, atat.

      Ștergere
  2. Un motiv ar fi ca mori mai repede din cauza de placi de grasime depuse in vasele de la inima sau din cap, care pocneste la un moment dat si se-mprastie. Dar daca aduni un cartof prajit cu un picut de unt din ala nemtesc fara apa-n iel si cu sare si cu o fripturik mititik asezonata cu berik in gradina lu bunik... wtf, e tare placut sa te ingrasi!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca e problema mult mai grava. Tinerica shunculoasa a fost crescuta cu cartofi prajiti congelati si pizza congelata si singura leguma- ketchup. Nu stiu daca ficatul/stomacul le-ar digera un morcov. Nu stiu daca recunosc un morcov. Nu e bai, la 35 ani vin ca nu pot face copii, la 40 tot la tine sunt, ca au diabet, la 45 ani sunt alaturi la cardiolog ca punga de pastile pt tensiune nu mai tine si la 50 ani trec la morga. pt ca .. asa au vazut acasa- din lene.
    partea buna este ca e specific populatiei nee-educate, sau sarace/f. sarace. Partea proasta ca in Ro multe fete tin cura sa slabeasca, nu pt ca e sanatos - si le identifici imediat la 2 ani dupa casatorie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe 90% le recunosti la maxim 6 luni. De obicei la nunta poti deja sa dai un diagnostic prezumptiv.

    RăspundețiȘtergere
  5. am ras rau la faza cu celulita. multumesc.
    te urmaresc cu placere, mai povesteste-ne :)

    RăspundețiȘtergere