vineri, 11 ianuarie 2013

Cum am sarbatorit

Apocalipsa, shpshpe ani de la Revolutie, Craciunul, Revelionul, jshpe aniversari, un concediu, x+y garzi, o noapte intr-un aeroport, victoria incinerarii asupra implantarii in glie, divortul divei supreme, etc. Ce sa mai, ar fi multe de povestit.

Ca sa fiu sincera, s-au petrecut atat de multe intr-un timp atat de scurt incat nu-mi mai amintesc mare lucru.
De Apocalipsa nu mai stiu ce-am facut, dar cred ca n-am murit pentru ca a fost inainte de Craciun si de Craciun imi amintesc foarte bine.
Pe scurt, am zburat spre meleagurile natale unde fug cratitile cu sarmale in coada, soriciul nu este doar o piele dezgustatoare de animal si salata boeuf a fost inventata.

Am petrecut o noapte in aeroport la Viena, numai ca sa fiu uitata in aeroport la Bucuresti de prietena mea cea mai buna care a incurcat zilele si avea si telefonul inchis. A urmat apoi o recuperare ca-n filme,o cursa nebuneasca prin Bucuresti intr-un trafic cum nici nu mai visam de ceva vreme,  revederea fulger cu diversi prieteni de care imi era dor, dat cadouri, mers la film. La "Hobbitul". Da, chiar e in 3 parti, si, da, fiecare are 3 ore. Eu una nu m-am plictisit, dar, pe de alta parte, eu am vazut "Stapanul inelelelor"-varianta extinsa- de vreo treij de ori, deci nu va luati dupa mine.

Eh, si-am ajuns acasa.
Mancare, parinti &co, sanius, brad cu frunze cu doua dungi albastre pe dos, leneveala, ce sa mai, tot tacamul.
Apoi inapoi in taramul fagaduintei ca de Revelion fusai de garda. N-am inchis un ochi.
Ce mi s-a parut interesant este ca nu a venit nimic din ce m-as fi asteptat. Nu tu petarde explodate in ochi, nu tu betivi cazuti in cap (ba da, unul, dar a scos parleala pentru toti ceilalti). Tot felul de accidente, fara legatura (in capul meu, cel putin) cu Revelionul.

Poza oficiala de Revelion:

 In fine, a trecut si nebunia cu sarbatorile, sa ne intoarcem la ale noastre.
Azi, la o artroscopie m-a lovit inspiratia. Nu-s vreun geniu la desenat dar zic sa mai fac un experiment cu blogul asta. Ce ziceti de niste caricaturi medicale?





Probabil ca nu voi mai avea rabdare sa o fac si pe a doua, asa ca puteti lovi la rinichi.

2 comentarii:

  1. si nu asculti la nemurire muzica de la hobbit?

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-a fost dor de scrisu' tau
    La multi ani! sper sa ai timp si puterea de a scrie in continuare
    ps in ce an de rezidentiat esti? revii in tara?
    Numa' bine

    Alina

    RăspundețiȘtergere