miercuri, 6 martie 2013

Fat Boy

Obsesia mea cu grasimile nu are limite, ei?

De fapt faceam referire la bomba.

Pai da, ca cica ne-au evacuat sectia de ATI din motive ca au gasit (inca) o bomba neexplodata langa spital. Svesterele erau relaxate : "a, se intampla destul de des."

In rest, n-am noutati. Zburai in uichend, dar deoarece aici nu prea exista ultrausoare m-am vazut nevoita sa reiau cursurile pe usoare, si anume pe un Cessna. La inceput a fost tare ciudat, trageam de mansa ca de volan si de gaz ca de mansa, dar la zborul de retur "I nailed it", ca sa zic asa.

A venit primavara.
Ceea ce ma deprima intens pentru ca nu mai am nicio scuza sa lenevesc toata ziua.

4 comentarii:

  1. Cat costa cel mai mic avion?
    Cat costa inchirierea celui mai mic avion?
    Cat costa intretinerea lunara a celui mai mic avion?
    Si scoala de pilotaj cat costa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat costa cea mai mica naveta spatiala?
      Cat costa inchirierea unui elefant?
      Cat costa un metru cub de pamant pe Luna?
      Si scoala de condus tractorul cat costa?

      Prietene, lasand gluma la o parte, nu am nici cea mai vaga idee, si daca ar fi sa-ti dau un raspuns, si eu tot pe google as cauta.
      Ce pot sa-ti spun e ca teoretic costa cam 4500-6500 de euro scoala, dar la mine nu se aplica din motive de antecedente in Ro. Deci, in concluzie, habar n-am.
      PS: e (un pic cam) agresiv si nepoliticos sa asaltezi asa cu intrebari. Mai ales ca probabil nici nu ne cunoastem, nici macar virtual.

      Ștergere
  2. Imi cer scuze. Ma interesa subiectul si nu se afla atat de multe persoane pe internet care sa faca scoala de pilotaj si sa scrie despre asta. Nu am intentionat sa fie o agresiune si nici nu am vrut sa te enervez. Asa este, nu ne cunoastem nici macar virtual.
    Nu ma intereseaza inca inchirierea unui elefant, nici pe Luna nu intentionez sa merg in urmatorul an.
    Si nici baiat nu sunt.

    Cu respect pentru intreaga ta activitate,
    o anonima de pe net

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa iti ceri scuze, si eu am fost un pic cam agresiva. Te pot insa ajuta cu informatii despre zbor in Romania (daca te intereseaza). Da-mi un mail.

      Ștergere